• Groothandelsprijzen - alle prijzen zijn excl. BTW
  • Gratis verzending vanaf €500,-
  • Voor horeca professionals in lifestyle!

8.8Uit 23 beoordelingen

Interior Label - Bar & Restaurant Decorations. Inspirerende merken tegen groothandelsprijzen!

Interior Label - Bar & Restaurant Decorations. Inspirerende merken tegen groothandelsprijzen!


    Klacht indienen

    Algemene klachten
    Bij onze Klantenservice kun je terecht met al je vragen en ook als je een klacht hebt kun je die bij ons neerleggen. Je kunt je vraag, opmerking of algemene klacht mailen naar [email protected] of via het contactformulier.

    Geef in het onderwerp van de mail of het contactformulier het woord “klacht” mee. Het is voor ons een algemene klacht, wanneer u niet tevreden bent over de communicatie of service van Interior Label.

    Schade klachten
    Wanneer de klacht gaat over een schade aan een geleverd product, dan moet dit op een andere manier gecommuniceerd worden. Hieronder lees je hoe:

    • De klacht moet voldoende onderbouwd en/of toegelicht zijn met duidelijke visuele ondersteuning. Denk hier aan foto- en videomateriaal.
    • Als koper ben je verplicht direct na de levering, de goederen grondig te inspecteren en controleren op gebreken. Als je dan van menig bent dat er gebreken zijn, moet je deze gebreken bij ontvangst op de vrachtbrief van de afzender vermelden en hiervan melding maken aan de leveranciers. Dit moet binnen 48 uur na levering gebeuren, inclusief de visuele ondersteuning.

    • Deze klachten worden alleen geaccepteerd als ze binnen 48 uur na levering schriftelijk bij Interior Label zijn aangeleverd. Hiervoor maak je gebruik van het reclamatieformulier. Dit formulier kan gemaild worden naar [email protected].

    Je ontvangt uiterlijk 14 dagen na de melding een inhoudelijke reactie
    We proberen altijd zo snel mogelijk te reageren, maar nemen uiterlijk 14 kalenderdagen na het melden van de klacht (algemeen of bij schade) contact op. Uiteraard doen we er alles aan om tot een gezamenlijke oplossing te komen.

    Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht door Interior Label? Als zakelijke klant kun je de klacht ook ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org.  

    Als deze informatie is ook terug te vinden in onze Algemene voorwaarden.

    Log in voor prijzen

    Wachtwoord vergeten?

    • Al je orders en retouren op één plek
    • Het bestelproces gaat nog sneller
    • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

    vergelijk0

    Interior Label 9.6 / 10 - 20 Reviews @ Thuiswinkel waarborg
    ← Keer terug naar de backoffice    Deze winkel is in aanbouw. Eventueel geplaatste orders zullen niet worden gehonoreerd of verwerkt. Verbergen